HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI: hatirla sevgili dizisi 5.bolum 7.kisim videosu

HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI

hatırla sevgili dizisi,bölümleri,müziği,müzikleri,fragman,fragmanları,mp3,yeni bölümleri,atv,Beren Saat,michelle,Cansel Elçin,Okan Yalabık,Avni Yalçın,Engin Şenkan,Lale Mansur,Ayda Aksel,Hüseyin Avni,Danyal,Nergis Öztürk,resimleri,indir,video,izle,seyret,faruk teber,şevket,rıza,menderes,hatırla sevgili

10 Aralık 2006 Pazar

hatirla sevgili dizisi 5.bolum 7.kisim videosu

Etiketler: , , , , , ,

3 Yorum:

saat: 13 Aralık 2006 13:34:00 GMT-8 , Blogger Buse dedi ki...

Diger indirilebilen videolar icin coook tesekkur ederim... Ne yazik ki 2. bolumu indiremedim... Ama bu 5. bolumude download etmek mumkun degil mi?
Lutfeeenn....

 
saat: 17 Aralık 2006 14:10:00 GMT-8 , Blogger Tatilevlerim dedi ki...

Benim bir sorum var. Bu bolumleri ben bilgisayara kayit edebilirmiyim? Nasil yapmam gerekiyor? Bir bilen varsa lutfen banada soyleyinnnn....

 
saat: 2 Ocak 2007 06:12:00 GMT-8 , Blogger Unknown dedi ki...

merhaba... daha once bende artik bolumlerin indirilememesinden dolayi cok uzgundum... fakat sonra fark ettim ki www.dizi.nl sitesinden (nerdeyse) butun diziler indirilebiliyor...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex