HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI: hatırla sevgili 25. bolum videoları

HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI

hatırla sevgili dizisi,bölümleri,müziği,müzikleri,fragman,fragmanları,mp3,yeni bölümleri,atv,Beren Saat,michelle,Cansel Elçin,Okan Yalabık,Avni Yalçın,Engin Şenkan,Lale Mansur,Ayda Aksel,Hüseyin Avni,Danyal,Nergis Öztürk,resimleri,indir,video,izle,seyret,faruk teber,şevket,rıza,menderes,hatırla sevgili

19 Mayıs 2007 Cumartesi

hatırla sevgili 25. bolum videoları

1.kısım

2.kısım

3.kısım

4.kısım

5.kısım

6.kısım


7.kısım

8.kısım

9.kısım

10.kısım

Etiketler: , , , , , , , , , ,

2 Yorum:

saat: 5 Haziran 2007 12:01:00 GMT-7 , Blogger Unknown dedi ki...

merhaba diziyi çok beğenerek izliyorum.dizi nezaman nekadar sürecek elinizden geldiği kadarıyla hiç bitirmeyin.bütün dizilerden farklı ve gerçekten kaliteli bi yapım. Diziden okadar cok etkilendimki ozamanlarda yaşamak isterdim.oyuncuları ve senoryasu mükemmel bi yapım böyel biz diz zevki yaşattığınız için teşekkür ederim.

ZEYNEP GÜNDOĞDU

 
saat: 20 Haziran 2007 04:44:00 GMT-7 , Blogger İLAY YILDIZ dedi ki...

bu diziyi çok seviyorum izlerken hiç ayrılmamayı istiyorum bazen reklam lar giriyo canımı sıkıyo bazen de işim olduğu için iyi oluyo
sezona girerse eğer final 2 sene sonra olsun çok güzel cuma gününü ipla çekiyorum artık...
ayrıca yasemin ve ahmetin kavuşmaları biraz olsada yakınmış gibi geliyo inşa llah yasemin rüyaya da söyler gerçek babasını söylemesini bekliyorum dizinin senaryosu çok harika teşkürlerrrrç........

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex