HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI: hatırla sevgili 8. bölüm şarkı sözü ve müziği

HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI

hatırla sevgili dizisi,bölümleri,müziği,müzikleri,fragman,fragmanları,mp3,yeni bölümleri,atv,Beren Saat,michelle,Cansel Elçin,Okan Yalabık,Avni Yalçın,Engin Şenkan,Lale Mansur,Ayda Aksel,Hüseyin Avni,Danyal,Nergis Öztürk,resimleri,indir,video,izle,seyret,faruk teber,şevket,rıza,menderes,hatırla sevgili

5 Ocak 2007 Cuma

hatırla sevgili 8. bölüm şarkı sözü ve müziği

Dudağımda yarım kalan
Söylenmemiş son sözümdün
Baki olsa da ayrılık
Aşk her daim ölümsüzdür....

Hatırla sevgili o eski günleri çocuklar gibi
Efkar kitabedir aşka demde okunur
Yalan dünya dört mevsimde bir bahar olur
Varsın eller gönül yarası kapanır sansın
Kabuğun altında sevgili sen kanayansın....

Ömrümüzün son demidir
Dönülmeyen o gitmeler...

Hatırla sevgili o eski günleri çocuklar gibi....
Efkar kitabedir aşka demde okunur
Yalan dünya dört mevsimde bir bahar olur...
Varsın eller gönül yarası kapanır sansın
Kabuğun altında sevgili sen kanayansın

hatırla sevgili 8. bölüm müziği

Etiketler: , , , , ,

8 Yorum:

saat: 7 Ocak 2007 13:04:00 GMT-8 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ne kadar icten, ne kadar guzel bir sarki... Uzun zamandir boylesine hos bir sey dinlememistim. Cok da muhtesem yorumlanmis. Buyuleyici bir ses, hayran oldum. Sahi kim soyluyor sarkiyi bilen var mi?

 
saat: 11 Ocak 2007 05:06:00 GMT-8 , Blogger Moony dedi ki...

Cok süper bisey yaaa. ben böyle bi ask ve böyle bi diziyi görmedim. cook hayran kaliyorum. ama 8.Bölüm nerde??? ben o bölümü göremedim. lütfen yardim edin!!! aglicam yaaa. ben o bölümü görmek istiyorum!!! :((

 
saat: 12 Ocak 2007 14:45:00 GMT-8 , Blogger Unknown dedi ki...

Bu bizim şarkımız oldu. Bizim grubun(bad-ı hazan)şarkısı :) Çook güzel söylüyor; ama kim söylüyor? Bilen arkadaşlara duyurulur...

 
saat: 31 Ocak 2007 05:54:00 GMT-8 , Blogger garda dedi ki...

Bence de çok güzel ve içten bir şarkı bu şarkıyı oğlum internetten bulup indirdi. Mono herhalde Tv'den çekilmiş. Hem bu dizi hemde şarkı çok güzel. Ayrıca bizler Atatürk'ün resimlerini paralarımıza ve Resmi dairelerimize yeniden astıran onu ölümsüzleştiren bir Başbakanı astık çok yazık. Her ne olursa olsun yaptıkları idamı gerektiren şeyler değilmiş.

 
saat: 5 Şubat 2007 03:01:00 GMT-8 , Blogger miray dedi ki...

harika bi dizi

 
saat: 28 Mart 2008 06:03:00 GMT-7 , Anonymous Adsız dedi ki...

deniz gezmiş karakterini canlandıran kişiyi tebrik ediyorum bu kadar güzel canlandırağını tahmin etmezdim bu filmi yaptığınız için teşekkür ederim

 
saat: 28 Mart 2008 06:07:00 GMT-7 , Anonymous Adsız dedi ki...

deniz gezmiş karakterini canlandıran kişi çok başarılı filminizi çok beğeniyorum devrimcileri çok güzel bir seneryo ile ele almışsınız tebrikler

 
saat: 28 Mart 2008 06:07:00 GMT-7 , Anonymous Adsız dedi ki...

filminizi çok beğeniyorum

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex