HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI: hatırla sevgili dizisi 20. bölüm

HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI

hatırla sevgili dizisi,bölümleri,müziği,müzikleri,fragman,fragmanları,mp3,yeni bölümleri,atv,Beren Saat,michelle,Cansel Elçin,Okan Yalabık,Avni Yalçın,Engin Şenkan,Lale Mansur,Ayda Aksel,Hüseyin Avni,Danyal,Nergis Öztürk,resimleri,indir,video,izle,seyret,faruk teber,şevket,rıza,menderes,hatırla sevgili

14 Nisan 2007 Cumartesi

hatırla sevgili dizisi 20. bölüm

1.kısım

2.kısım

3.kısım

4.kısım

5.kısım

6.kısım

7.kısım

8.kısım

9.kısım

10.kısım

Etiketler: , , , ,

5 Yorum:

saat: 15 Nisan 2007 07:15:00 GMT-7 , Blogger Unknown dedi ki...

İnşallah en kısa zamanda Ahmet'in de hayatı düzene girecek ve saçlarını kestirecek =) Dizi ufaktan ufaktan klâsik türk filmi hâlini alıyor,bu da bir sonraki bölüm hakkında yorumlarımızın kolaylaşmasını sağlıyor.Böyle olmamalı birazzzz şaşırtıcı olmalı.
sn.senarist dizinin sonuuunda AŞK kazansın!
Nâcizane fikirlerimi sizlere ulaştırmamı sağladığınız için teşekkür ederim....

 
saat: 16 Nisan 2007 05:57:00 GMT-7 , Blogger kardelen dedi ki...

slm. yine çok güzel bir bölümdü. ama böyle bir yakınlaşma olması beni üzdü doğrusu. çünkü bir öpücük bile yaseminle ahmet in aşkının temizliğini mahfeder diye düşünüyorum.:(

 
saat: 16 Nisan 2007 13:26:00 GMT-7 , Blogger zeynep dedi ki...

zeynep bahar beni gerçekten üzdü desem inanırmısınız.necdetle beraber olmamalı aşk kazanmalı inşallah öyle olur bu gidişle diziden soğuyacağım ne diyim.

 
saat: 16 Nisan 2007 14:03:00 GMT-7 , Blogger zeynep dedi ki...

zeynep valla ne diyim gene seyredip sinirlendim bu necdet inşallah pastaneye yeni girene aşık olur da bizde kurtuluruz .yasemin inşallah reddeder sevgisini öyle anlıyacağım

 
saat: 21 Nisan 2007 01:34:00 GMT-7 , Blogger pinar_ dedi ki...

bu güzel senaryoyu kendime yansıtmaktan kendi aşkıma benzetmektan çok mutluluk duyuyorum.okadar güzel ki sizlerin ağlama sahnelerinde ben de ağlıyorum umarım bunun sonu çok uzun yıllar sonra kazanan aşk olsur.yaşam o kadar acımasız ki bunu aşkları ile de bize anlatıyorsunuz sizleri tebrik ediyorum umarım biigün bigün kavuşuruz

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex