HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI: Hatırla Sevgili 2. Sezon

HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI

hatırla sevgili dizisi,bölümleri,müziği,müzikleri,fragman,fragmanları,mp3,yeni bölümleri,atv,Beren Saat,michelle,Cansel Elçin,Okan Yalabık,Avni Yalçın,Engin Şenkan,Lale Mansur,Ayda Aksel,Hüseyin Avni,Danyal,Nergis Öztürk,resimleri,indir,video,izle,seyret,faruk teber,şevket,rıza,menderes,hatırla sevgili

11 Ağustos 2007 Cumartesi

Hatırla Sevgili 2. Sezon


Hatırla Sevgili 2. Sezon 14 Eylül'de Atv 'de başlıyor

Etiketler: , , , , ,

5 Yorum:

saat: 15 Ağustos 2007 10:40:00 GMT-7 , Blogger tuğba dedi ki...

ya gerçekten çok seviniyorum başlıcağına zaten ahmet fanatiğiyim en kısa zamanda dizi setini ziyaret etcem zaten başlamasını büyük sabırsızlıkla bekliyorum

 
saat: 15 Ağustos 2007 13:10:00 GMT-7 , Blogger deniz dedi ki...

süpeeeer. bu dizi mükemmel ötesiher saniyesini izledim.yazındatekrarını izliyorum.ölüyorum bitiyorum kelimelere dökemiyorum bu diziyi

 
saat: 20 Ağustos 2007 10:13:00 GMT-7 , Blogger gizem dedi ki...

cansel abi seni çok seviyorum.Diziyi ilk başlarda sen varsın diye izliyordum ama şimdi onunda fanatiği oldum.Benim ve birçok arkadaşım için o diziye renk veren beren abla ve sensin.İnşallah seni birgün görürüm.Seni çok öpüyorum.

 
saat: 22 Ağustos 2007 09:48:00 GMT-7 , Blogger edos dedi ki...

hatırla sevgili hayatımın dizisi gerci ben dizi olarak görmüyorum.dizideki bütün oyuncuları cok seviyorum özellikle lale mansura hayranım harika bi oyuncu.yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliorum

 
saat: 26 Ağustos 2007 01:28:00 GMT-7 , Blogger irem dedi ki...

harika bi dizi sabırsızlıkla başlamasını bekliyoruz ama lütfen geç saatlere koymayın çalışan insanlar için çok zor oluyooooo

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex