HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI: hatırla sevgili 58.bölüm videoları

HATIRLA SEVGILI DIZISI -- BOLUMLERI - VIDEOLARI

hatırla sevgili dizisi,bölümleri,müziği,müzikleri,fragman,fragmanları,mp3,yeni bölümleri,atv,Beren Saat,michelle,Cansel Elçin,Okan Yalabık,Avni Yalçın,Engin Şenkan,Lale Mansur,Ayda Aksel,Hüseyin Avni,Danyal,Nergis Öztürk,resimleri,indir,video,izle,seyret,faruk teber,şevket,rıza,menderes,hatırla sevgili

22 Mart 2008 Cumartesi

hatırla sevgili 58.bölüm videoları

















Etiketler: ,

4 Yorum:

saat: 24 Mart 2008 08:39:00 GMT-7 , Anonymous Adsız dedi ki...

ağladım.. kardeşlerim için..
geleceği, daha o günden görenler için..
yanınızdayız..
kalbimizdesiniz..

 
saat: 29 Mart 2008 06:35:00 GMT-7 , Blogger asi dedi ki...

146 ya 1 idam ALINAN DİYETLER YANİ 3'E 3
6 mayıs yıl 1972
sorgulu,sualli ama acımasız.sonu belli olmasına rağmen sadece prosedür gereği yapılan sorgulamalar.
DENİZ,HÜSEYİN,YUSUF,MAHİR,SİNAN,HÜDAİ ve DİĞERLERİ.kimileri ölmelerine rağmen vatan haini gibi cansız bedenlerine kurşun sıkılanlar,kimileri ise darağacına sadece eyvallah diye yürüyenler.
İŞTE ONLAR GELECEĞİ 36 YIL ÖNCEDEN GÖRENLER...
ONLARIN ELLERİ,AYAKLARIYLA BERABER ÜLKEMİZİN GELECEĞİNE VURULAN PRANGALAR,KELEPÇELER
ve HİÇ YEŞERMEYECEK OLAN O DARAĞACINA " HADİ EYVALLAH" DİYORUM.
KARANLIK GEÇMİŞİMİZİN İÇİNDEKİ O IŞIKLARI SAYGIYLA ANIYORUM.
RUHUNUZ ŞAD OLSUN...

 
saat: 30 Mart 2008 04:01:00 GMT-7 , Blogger feyyaz dedi ki...

deniz hüseyin yusuf ve diğerleri yolumuzu aydınlatan ışık olacaklar türkiye tarihi suçuyla bu dizi sayesinde yüzleşiyor...

 
saat: 3 Nisan 2008 07:17:00 GMT-7 , Blogger Pinar dedi ki...

Merhaba ben pinar almanyadan daha 18 yasindayim icimden geldi sizlere birsey ilatmek isterim bizim burda duvarlarda MAHIR CAYANIN Resmi DENIZ YUSUF HÜSEYIN ölmedi diye yazilar vardi hep gecdigimde bunlar kim diye kendi kendime sorardim ama hic kafami tam olarak vermedim kimler nerden gelirler neden yazilior adlari duvarlarda sayenizde Ümmü Hanim simdi artik bilioyurm ne kadar aci olsada gecmis bunu bilmek ve ögrenmek bir borc bilirim... simdi artik tek ben degil BIR KAC GENC DAHA onlarin kim oldugunu bilyorlar dizi sevkle ailelernen izliyoruz size nasil ulasilir bilemiyorum dizinin bir cok yerlere geleceginide bilyorum
SIZE HAYTINIZDA MUTLULUKLAR DILIYORUM
saygilarimla pinar k.

Dev-Gec ölmedi

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex